29.10.2020 року було проведено (онлайн) ІІ засідання навчального семінару «Організація роботи в інклюзивному класі».
МЕТА: визначити ефективні шляхи організації дистанційного
навчання для дітей з особливими освітніми потребами.
ТЕМА: Особливості організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
На семінарі було розглянуто такі питання:
1.Особливості організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
2.Роль батьків дітей з особливими потребами у організації дистанційного навчання.
3.Участь асистента вчителя у організації дистанційного навчання.
4.Організація та проведення корекційно-розвиткових занять під час дистанційного навчання.
12 лютого 2020 року у дошкільному навчальному закладі відбулося ІІІ засідання навчального семінару «Особливості організації навчального простору інклюзивної освіти». Були розглянуті актуальні питання: непроста поведінка – як взаємодіяти з дітьми з особливими освітніми потребами (РАС) та розлад дефіциту уваги та гіперактивності: що потрібно знати батькам і вчителям.
Під час семінару були надані практичні рекомендації щодо роботи з дітьми РАС та РДУГ. Учасниками семінару були переглянуті відеоролики: «Як сприймає світ дитина з РАС», «Моє ім’я Девід», «Гіперопіка».
Немає коментарів:
Дописати коментар