Дист.навч. V група


21.01.2021
Тема: Автоматизація звука[Ш] у сполученні з приголосним

 Зробимо артикуляційну зарядку


Виконаємо завдання https://learningapps.org/watch?v=p0t0zyzm520

19.01.2021

Тема :Автоматизація звука[Ш] у середині слова

Артикуляційна зарядка : https://www.youtube.com/watch?v=et8MRDK8vKc&fbclid=IwAR1tU7hYUIFLsWhUaZ2wbpGqx74slIBpIRrUZX5HMAiiLAWoMexga1weP6s

Переглянути і виконати завдання з презентації https://www.youtube.com/watch?v=ADYUYgCpjXA&feature=share&fbclid=IwAR2AC07T2BqUPArqGKL5_Nxw_JS6fv7zpYgD6tseubESPAnQ5Xxua_S1sp0






27.04.2020
Тема: Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання(повторення) у темпі, властивому для мовлення пошепки та вголос
                                                  Виконаємо артикуляційну зарядку
                                       https://www.youtube.com/watch?v=1r3sX5p0BCc
                                                   Пограємо у гру за посиланням
                                                  https://learningapps.org/929917

24.04.2020
Тема: Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання (повторення) у помірному темпі
                                                  Виконаємо артикуляційну зарядку
                                                    Пограємо у гру за посиланням

17.04.2020
Тема: Автоматизація звука [Р] ]. Усний рахунок
                                                    Виконаємо артикуляційну зарядку
                                        https://www.youtube.com/watch?v=ja-qvNzCx4s
                                                     Пограємо у гру за посиланням
                                        https://learningapps.org/display?v=pnt3y81fj01

13.04.2020
Тема: Автоматизація звука[ Р]. Змінювання речень
                                                  Виконаємо артикуляційну зарядку
                                           https://www.youtube.com/watch?v=S_jnFZIopeo
Повтори всі речення чітко вимовляючи звук "Р"
Рома ловить рибу. Робітники копали рів. Рита читає розповідь. У саду рожеві троянди. Робочий закінчив роботу. У лося розкішні роги. На кущах райдужна роса. У Раї нові рукавиці. У сорочки довгі рукава. У віконній рамі розбили скло. Рома поїхав до рідних у Рівне. З ракетниці випускають ракети. Юра не боїться морозу. На городі росте горох. Воро­на клює кукурудзу. У машини розбита фара. У Раї короткий сарафан. Маруся збирає помідори. Жора купив гітару. Тарас ловить карасів. На балконі рос­те герань. Журавель знайшов горошину. Горобець злякався ворони. Тамара спекла рум’яний коровай. З коров’ячого молока роблять морозиво. Рома дав Марусі коробку олівців. Іра нюхає ромашку. У бору ростуть боровики. У Раїси на руці подряпина. У ба­рана є роги. Юра любить пиріжки і ватрушки. Єгор п’є кефір. Федір лагодить паркан.

10.04.2020

Тема:Вимова звука [Р] під час називання предметів, явищ зображених на малюнку
Артикуляційна зарядка:https://ppt-online.org/123851

Виконуємо завдання за посиланням:https://learningapps.org/watch?v=pi9ufg1aa20


06.04.2020
Тема:Автоматизація звука[Р] у чистомовках зі складами РА,РО
Артикуляційна зарядка:https://ppt-online.org/123851
Виконуємо завдання за посиланням:http://www.myshared.ru/slide/1092257/


Немає коментарів:

Дописати коментар